naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Reboot

2012.02.20. 22:04 | TomAce | Szólj hozzá!

Manapság nagy divat, elsősorban a menő filmes franchise-ok házatáján, rebootokkal szórakoztatni a nagyérdeműt. Azt gondolom, ízlések és pofonok, ki-ki szereti vagy utálja ezeket a részeket. Ami engem illett, legyen szó mondjuk a Batman vagy a James Bond-sorozatról, nem bánom ezt a koncepciót. Ezek a sorozatok, az évtizedek során eljutottak egy olyan szintre, amit továbbvinni már értelmetlen volna. Nem ritkán spinoff-filmek is higították a színvonalat, így logikus lépés tiszta lappal indulni. Felvázolni újra az alapokat, megadni a kezdetek bemutatásával azt az alaphangot, amely egy újabb, esetleges sikerszéria letéteményese lehet.

Nos, az én zsémoll-blogom nem dicskedhet ily' veretes múlttal. Idestova négy évvel ezelőtt indítottam ezt a naplót, hogy lelkes zenerajongóként elmélkedjek kedvenceimről és titokban abban is reménykedtem, hogy lesz egy kisebb-nagyobb társaság, kik rendszeres olvasóim lesznek. Ez utóbbi ugyan épphogycsak a tól-ig érték alsó határán realizálódott, ahhoz viszont bőven elég volt, hogy katalizátorként működjön közre abban, hogy barátainkkal együtt összehozzuk a Napirokkot. A mi saját kis blogunkat, mely bő egy esztendő alatt több, mint száz fős olvasótábort szerzett magának. Ez alatt az év alatt a zsémollt jegeltem, bár ami azt illeti, előtte sem voltam hiperaktív, legalábbis az utolsó hónapokban.

Ez az egy év arra is jó volt, hogy érleljem magamban a felismerést, mégiscsak akadnak olyan gondolataim, melyek nem egy csak és kizárólag rock-blogra illenek. Ráadásul voltak olyan véleményeim is, mindenféle egyéb történések kapcsán, melyek egyes-egyedül az én álláspontomat tükrözik és nem várhatom el, hogy a többiek tartsák érte a hátukat. Ebből eredeztetem azt a piszkáló kis érzést, mely hetek óta cseszegetett az agyam egy eldugott pontján, mely a mai napra forrta ki magát: újraindítom a zsémollt!

De ez a zsémoll már nem ugyanaz lesz, mint előtte. A rockzenére ott a Napirokk! Persze, nem tudok kifordulni önmagamból, zene az lesz itt is. De mellette lesz minden más is. Hiszen imádom a jó filmeket, rajongok a jó könyvekért és végül, de nem utolsósorban, a körülöttem zajló ügyes-bajos dolgokról is szoktam, nem ritkán igen sarkos, véleményt alkotni. Ezekről fog tehát szólni az új blog, immáron zsémoll 2.0 név alatt.

Szeretném hinni, hogy vagytok még itt páran a régi olvasók közül. És bízom abban, hogy elnyeri tetszéseteket az új irány, szeretni fogjátok a bejegyzéseket és építő jellegű kritikákat és vitákat olvashatok majd a kommentek között.

Nem tudom persze előre, hogy itt is tartom-e magam az egy nap-egy poszt szabályhoz, de  igérem, hogy igyekezni fogok!:)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsemoll.blog.hu/api/trackback/id/tr924150550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása