naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Taste of heaven

2014.03.12. 16:08 | TomAce | 14 komment

Egy teljesen lényegtelen miniposzt arról, hogy most akkor tudatos vagy sem kiválasztani azt a cédét, aminek Taste of Heaven a címe, aztán nekiállni a világ egyik legjobb jégkrémének és pont a címadónál odaérni a legfinomabb ízhez? 

Amúgy meg ez is Soto, igazán játszhatna Takarát is a májusi besztof-szülinapi buliján!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsemoll.blog.hu/api/trackback/id/tr725856467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HoldViola · http://fiamma.blog.hu/ 2014.03.13. 14:56:10

Az ilyen élmények éber átélésével hívhatjuk elő magunkból a bennünk szunnyadó érzékiséget. Mégis csak más, mint letolni rutinból azt a jégrémet...

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2014.03.14. 11:01:11

Mondtam már, hogy vizuális típus vagyok? ;) Elképzeltem a magam részéről jégkrémevést hasonló szituációban, meg azt is, ahogyan egy férfi tenné...
Nyáladzom. :P

HoldViola · http://fiamma.blog.hu/ 2014.03.14. 16:30:03

Számomra a poszt azért volt nagyon pozitív, mert éppen arra erősített rá, amit én magam is megtapasztaltam az elmúlt időkben: milyen sok pluszt tud adni, ha az érzékeinket kihegyezzük a felénk áramló ingerekre, ha élvezettel el tudunk merülni egy finom ízben, egy jó zenében, vagy akár illatban, bármiben. Nálam az erre való fogékonyság az idővel jött meg, ez az egyik oka egyébként, hogy nem bánom a fejem felett elmúlt éveket. Amit írsz, az már arról szól, amikor az ember ezt a szexualitásában is kamatoztatja. Ritkaság, ha férfiembernek van hajlama erre, talán ők azok, akik aztán szívesen fejtegetnek harisnyát is, elveszve a partnerük lábának ívében.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2014.03.15. 13:27:28

@HoldViola: Biztos a lábamban van a hiba, de nem sűrűn találkoztam még harisnyát fejtegető férfival. :P
Bizonyos fokú intelligencia, a vágyak késleltetésére való képesség szerintem szükséges ehhez, hogy amolyan gourmet módra kiélvezze a részleteket is az ember, ne csak durr bele a közepébe túllegyen rajta.

HoldViola · http://fiamma.blog.hu/ 2014.03.15. 19:41:28

@Enchantée: Igen, ezt már konstatáltuk anno, hogy nem volt még ehhez szerencsénk, ezért is hoztam tegnap ezt a példát.
A világunk olyan felgyorsult, az azonnali kielégülésre tevődik egyre nagyobb hangsúly minden téren, egyre felszínesebb megéléssel. A szexben a késleltetés pedig pláne áldásos tud lenni olykor, ez a férfiaknak a koruk előrehaladtával egyre könnyebben megy, így válhatnak egyre jobb szeretővé az idővel. Ezt érdemes fontolóra venni annak, aki a korán aggódik.

TomAce 2014.03.15. 20:48:31

Lassan ki kell tennem a tizennyolcas karikát :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2014.03.15. 21:19:19

@TomAce: Azt azért mégse! ;) Majd visszafogjuk magunkat, és csak virágnyelven beszélünk a porzásról, meg a bibékről, szigorúan zenei vonatkozásban! :P

TomAce 2014.03.15. 22:07:06

@Enchantée: Miattam nem kell öncenzúrázni, ez egy szabad ország :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2014.03.16. 09:23:29

@TomAce: Szabad ország, vagy sem, azért van illendőség is, hogy ne hozzam kellemetlen helyzetbe a bloggazdát, meg a többi olvasóját. :)
Bár ma reggelre egy régi rigmus jutott eszembe: "Nyelvében él a nemzet, de nyelvével még senki nem nemzett." Valahogy témába vágónak érzem a korábbi beszélgetés alapján. ;)

HoldViola · http://fiamma.blog.hu/ 2014.03.16. 12:18:33

@Enchantée: Én nem éreztem @TomAce: hozzászólásában rendreutasítást, kritikát; olyan fajtának tűnik nekem, aki egyenesen kifejezné a rosszallását. Szerintem a személyét tiszteletben tartottuk és egyébként sem voltunk szeméremsértők. A többi olvasót illetően azt gondolom, az ő jóllétükkel nekem nincs dolgom azon túl, hogy az általános kommentelési szabályokat betartom. Amúgy is, ne legyünk borúlátók, adjunk esélyt annak, hogy másokat inkább mulattatnak, mint bosszantanak a mélyenszántó eszmefuttatásaink, esetleg gondolkodásra is késztetnek, ha meg nem, bizonyára átlépnek rajta, mint közömbösön, aztán kész.
Kinek mi illendő, mi nem, mi ízléses, mi nem... Mindez olyan szubjektív valami, nem lehet mindenki igényeinek eleget tenni. A magam részéről próbálok a saját önkontrollomra hagyatkozni feltételezve, hogy a Szerkesztő Úr pedig majd jelzi, ha problémája van.

HoldViola · http://fiamma.blog.hu/ 2014.03.16. 12:30:51

Persze a linket elszúrtam, a korábbi hozzászólásra gondoltam, a 18-as karikával ( @TomAce: ), bocsánat.
Egyébként is, így jár az, akinek szószátyár nimfomán nőkből áll az olvasótábora;)

polaris_minoris · http://polarisminoris.blog.hu 2014.03.21. 21:34:05

@TomAce: Ilyen tyúkólban jó kakasnak lenni!! :)

@Enchantée: @HoldViola: Inkább nadrágos a feleségem, így a harisnyákhoz nincs közöm, de a melleire még 15 év után is gerjedek, ha csak meglátom. Ilyen elöl nyílós melltartókat hord, amikkel kevesebb probléma van vetkőztetésnél. Az egyik kedvenc tevékenységem tévézés közben kikapcsolni és kaladozni a kis dombokon az ujjbegyemmel. Nem sok idő múlva már olyan kemények a bimbói, hogy élvezet nézni, aztán meg kóstolgatni, uhhhh... Elvesztem az eszem mindig, mint a cövek áll a farkam. Itt a jégkrém volt téma, azt szívesen szürcsölök fel a hasáról, a világ legfinomabb jégrémje lesz a köldökéből akármilyen. Nos hölgyek, hogy vizsgáztam??
Ajánlom a blogomat további bizonyítéknak!

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2014.03.23. 08:56:05

@polaris_minoris: Hiszem, fiam, hogyne hinném! :) A példád is azt mutatja, hogy léteznek olyan párok, akik hosszan kitartóan tudnak örömet lelni egymásban. Én (már) nem is emlékszem ilyenre a sajátomban. Beszéljünk majd róla 20 év múlva, hátha lesz addigra tapasztalatom, jó?

HoldViola · http://fiamma.blog.hu/ 2014.03.23. 20:37:59

@polaris_minoris: Már tegnap reggel elkezdtem írni egy hosszút és mélyenszántót, aztán elvetettem, mit ragozzam. A lényeg a lényeg, nem tudom, igazán nem tudom, mi más lehet boldogítóbb, van-e más értelme ennek küzdelmes kurva életnek, mint imádni egymás minden porcikáját:) @Enchantée: Vannak, akik így rá vannak kattanva egymásra; a barátnőmék is: a legutóbbi családi összejövetelen mesélte a férje, hogy 13 év óta ha csak meghallja a nejét a fürdőkádnál matatni, már lép is mögé dörgölőzni, ami a barátnőmnek sincs ellenére sosem:)
süti beállítások módosítása