naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Heti csók XXXIII.

2014.03.23. 08:35 | TomAce | 1 komment

A reunion utáni első albumot nagyon nagy elvárás előzte meg, pláne azután, hogy a '96-'97-es ALIVE!-turné hatalmas siker volt. Végül aztán a Psycho Circus, dacára annak, hogy akadtak rajta erős nóták, nem bizonyult átütő   erejűnek. Az It's my life végül elvérzett a végső szavazáson, így nem került a lemezre, pedig vagy három dalt tudnék mondani így hirtelen, ami helyett inkább megérdemelte volna a nagylemezes megjelenést.

A Nothing can keep me from you című ballada a lassan kultfilmmé váló (amúgy szerintem nem túl jó) Detroit Rock City egyik betétdala, melyet kifejezetten ehhez a filmhez komponált Paul Stanley egy régi szerzőtárs, Diane Warren közreműködésével. Meggyőződésem, hogy ez is elfért volna egy KISS nagylemezen, ha nem pont egy olyan időszak közepén születik, amikor nem volt ember a földön, aki valaha még új albumot várt volna Gene-éktől.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsemoll.blog.hu/api/trackback/id/tr455874829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HoldViola · http://fiamma.blog.hu/ 2014.04.27. 17:28:01

Most lett vége a filmnek, aminek - bevallom töredelmesen - úgy indultam neki műveletlenül, hogy fel sem merült bennem, hogy a Kissről (is) fog szólni. Azt hittem, hogy tőlük csak a filmzene. Alapvetően nem igen szeretem a nagyon erőltetett humorú mozikat, egy-egy ponton fárasztó volt ez is, de azért jó volt látni és elég jól mulattam a srácokon, akik tűzön-vizen át oda akarnak érni a koncertre:) Én is éreztem már hasonlót, csak nekem nem sikerült véghez vinnem végül, legyőztek a körülmények, így aztán jó érzéssel néztem, hogy nekik sikerült! Azon gondolkodtam közben, hogy vajon innen jön ez "a Kiss sátánista" hülyeség, vagy már a filmbe is ezért vették bele, hogy tükröt tartsanak az emberi ostobaságnak?! Remélem én nem leszek ilyen beszűkült agyú, megkeseredett anyuka és képes leszek kellő empátiával fordulni a fiamhoz serdülőkorában (is).

Ha már Kiss... Begyűjtöttem már több csomag Kisses papírzsepit, mindig veszek, ha találok valahol. Már 8 különbözőt raktároztam el eddig. Amúgy rám jellemzően képtelen vagyok emlékezni rá, melyikből van már itthon, ezért előfordult már velem az is, hogy valamelyikből többször vettem, de azokat legalább már elhasználhatom. Persze a világ ezt nem érti, a munkehelyemen pl. kinevettek érte, mikor meglátták nálam, kapják be:(

(Amúgy a rajongótábor nagyon szomorú a blogszünet miatt.)
süti beállítások módosítása