naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Hero of the day: Poison - Every rose has its torn

2008.09.27. 10:58 | TomAce | 6 komment

Címkék: poison

Éljen a glamrock! A '80-as évek második felének hajbandái olyan népszerűek voltak anno, hogy nemcsak a lightosabb rockzenékért rajongók szerették, hanem trend volt a popzenében is gitárral és dobbal hangszerelni a dalokat. Sőt, ha jobban visszanézünk gyerekkorunkba, még a filmzenék is szoftos rockzenék voltak jellemzően. Nos, a Poison az egyik legnépszerűbb rágógumicsapat volt anno, de valahogy kis hazánkban annyira nem volt nagy divat szeretni őket. A glamből hozzánk a Mötley-n kívül nem sok csapat jutott el, jellemzően csak a fanatikusabb rajongók ismerték munkásságukat. Én speciel olyan '89 tájékán hallottam őket először, persze én sosem számítottam glam-fanatikusnak. A már sokszor emlegetett "sky-channel"-es korszaknak köszönhetően hamar megismerkedtem a nagy slágereikkel, köztük a szerelmes szíveknek szóló Every rose has its torn című balladával, de nem győztek meg arról, hogy álljak be a Poison-rajongók táborába. Érdekes módon, jónéhány évvel később, valami E-klubos koncerten, feldolgozta a számot egy hazai csapat (nem tudom már, melyik) és ott, abban a környezetben, nagyon megfogott a feeling. Ekkortájt kezdtem el hallgatgatni a többi anyagukat is, de be kell valljam, a mai napig mindössze egy dupla válogatás cd-m van mindössze a csapattól. Azon viszont nagyon jó nóták vannak, jellemzően a korai albumokról. De nem is szaporítom a szót, mert akkor nem lesz mit írnom, mikor az Unskinny bop-ról lesz majd szó...
 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsemoll.blog.hu/api/trackback/id/tr92679598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a beela · http://napirokk.blog.hu/ 2008.09.29. 17:11:33

NA hozzá szoljak vagy csak mindenki legyint egyet:)

KÖTELEZŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐ :)

és valóban glam örök és elpusztithatatlan,és mind a mai napig örzök egy lemezt egy PDF korongot ami nagyon fontos nekem.Sheriffünk tudna róla mesélni:)
Vigyázok ám rá !!!!

Ville · http://www.derailedmusic.com 2008.09.29. 19:05:51

Haha! A Poison-t SOHA nem tudtam komolyan venni. Hiaba jo gitaros a C.C. Deville, a notaik nem fogtak meg. Persze, laza bulizos zenerol van szo, de akkor inkabb VH-t, vagy Crue-t hallgatok.

s 2008.09.30. 16:01:34

Jenő !

Mit nem mondasz?! C.C. jó gitáros???:)))

Egyébként van olyan lemezük, ami kifejezetten tetszik. Ott nem cc volt a gittyós...:)

a beela · http://napirokk.blog.hu/ 2008.09.30. 18:07:16

ja a kotzen:)na az még egy pali:)amugy izlések és pofonok,nem kell túl komolyan venni,csak hallgatni és érezni. :-)azért kötelező

Ville · http://www.derailedmusic.com 2008.09.30. 18:42:59

Igen Kotzen egy allat, ketsegtelen. C.C. pedig igencsak a tudas szintje alatt alakit a legtobb Poison notaban. Nekem nem jon be, amit csinalnak, de tobb millio embernek pedig igen.

Igy van Bela, izlesek es pofonok! Kinek a pap, kinek a papne, vagy jobb hasonlat; kinek a Scarlett Johansson, kinek a Megan Fox.... :-) /nekem inkabb az utobbi, de ezen ne vesszunk ossze, ok?/

sheriff73 2008.10.14. 12:31:37

Hát Jenő ! Scarlett vagy Magan....sose legyen nehezebb döntésem:))))))))))))) Egyébként nekem is az utóbbi:)
süti beállítások módosítása