naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Hero of the day: Anthrax - Only

2009.01.14. 09:58 | TomAce | 5 komment

Címkék: anthrax

Mondhatni Béla kérésére, de már amúgy is terveztem róluk írni. Az Anthrax kamaszkorom egyik meghatározó csapata volt, a Spreading the disease lemez mai napig egyik kedvencem. Bár legnagyobb sikereiket '87 táján, az Among the living albummal aratták, azért azt hiszem nem mondok nagy hülyeséget azzal, hogy a '93-as The sound of white noise lemezük az egyik legerősebb alkotásuk. Szerintem ez nagyban köszönhető volt az itt debütáló John Bush-nak is, aki Joey Belladonnát váltotta a mikrofonnál.

Lesz még Anthrax a későbbiekben, de most ezzel a nem annyira a klasszikus érára utaló, mégis egyik legerősebb dalukkal indítanám be az eheti posztok sorát (ez most így értelmes?).

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsemoll.blog.hu/api/trackback/id/tr25876572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a beela · http://napirokk.blog.hu/ 2009.01.14. 19:13:46

na ez szivbe mászóóóóóóóóóóóóóó:)

ONLY TOTTI :-)

nálam valamiért alap lett ez a zenekar,még az elektromoskrokodilba mentem ,megrendelni a kazikat"nyugati import" raks gyártmány de azért ott volt.
na megyek jutubra nosztalgiázni:-)

CAUGHT IN A MOSH!!!!!!!!!!!!!!!!!

a beela · http://napirokk.blog.hu/ 2009.01.14. 19:19:43

JA és a két éra!!
én a belladonával ismertem meg őket és zseniális nótákat csináltak:
Mr bush egy külön kategória.Iszonyat torok ,és frontman,a nóták talán még erősebbek lettek,a vicces néha poénos bellás éra után egy kifinomultabb,érettebb és iszonyat erős zenekart varázsolt,
aki rosszat ir rájuk az antiszociális:-)
az új énekesről annyit tudok hogy valami country-s arc,a jenő- től meg annyit hogy sokat hörög

sheriff73 http://sheriff.blogter.hu/ 2009.01.14. 22:24:01

Bush az isten ! Ja, és Benante is, aki ugye az egyik mozgatórugó...
Én viszont annak idején (pár szám kivételével) pont Belladona miatt nem tudtam hallgatni Őket. Egyik szemem sírt, a másik nevetett, mikor vége lett az Armored Saint-nek. Aztán a Totti által is emlegetett White lemez....akkor már nyoma sem volt a sírásnak.

TomAce 2009.01.15. 09:04:19

Huhh, Benante valóban hatalmas, az egyik legnagyobb dobos a szakmában, mégsem forog annyira a neve a köztudatban.
Leginkább Lombardo-val tudnám egy lapon említeni, ezt alátámasztja az S.O.D. koncertfelvételen hibátlanul előadott Raning blood részlet is. Nem ide tartozik, de ott Billy Milano vagy 5 méterről stage divingol, aki tudja, milyen balerina alkatú a fickó, az el tudja képzelni, milyen groteszk látvány lehet...

Ville 2009.01.23. 18:23:41

Imadom ezt a dalt! Only! ! ! Kiraly! En megint nagyon mas vagyok... En a Belldonna-s korszak vegen nottem fel, altalanos iskola es gimi elejen az Anthrax volt a kedvencem. Nagyon szomoru voltam, amikor Belldonna kikerult a csapatbol. Nem is tudtam elfogadni a SOWN lemezt amikor kijott (szerintem a mai napig nem tudtam ezt a CD-t rendesen megemeszteni). Viszont mire jott a Stomp 442, addigra megbaratkoztam Bush-sal is, es az uj irannyal. Nekem fura volt a komoly, erett, kozeptempos Anthrax evekig, az ultra-gyors, poenkodos korszak utan.

Kivancsi leszek az uj albumra. Gondolom megint valami mas lesz.
süti beállítások módosítása