naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Hero of the day: Skid Row - Breakin' down

2009.01.15. 10:08 | TomAce | 4 komment

Címkék: skid row

Ezen a héten, úgy döntöttem, megemlítek néhány, szerintem méltatlanul alulértékel korongot. Kezdjük mindjárt egy olyannal, ami az egyik legnagyobb pofára esést okozta nekem, 14 évvel ezelőtt.

Mint a Messiást, úgy vártuk az új Skid Row lemezt akkoriban, aztán mikor megjött, nem tudtam vele mit kezdeni. Nem sok köze volt az addig megszokott, dögös heavy-rock zenéhez, rengeteg Led Zep (mondjuk ez legyen a legnagyobb baja) és grunge hatás jellemezte, amit akkoriban nem néztek túl jó szemmel a hard-rockerek (ami azt illeti, ma sem). Ezzel együtt, aki kicsit befogadóbb az átlagosnál és nyitottabb, az sok örömet talált a Bob Rock producerelte lemezen. Utólag magamat is ebbe a táborba sorolnám, mert pár havi ide-oda tologatás után utat talált hozzám a Subhuman race, és azóta a Beat yourself blind, az Eileen vagy a Breakin down a kedvenc Skid Row nótáim táborát erősítik.

Nomeg persze az Into another is.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsemoll.blog.hu/api/trackback/id/tr71876597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a beela · http://napirokk.blog.hu/ 2009.01.15. 18:33:45

én ugyan igy jártam.Elsőre,meg sokadikra se jött be.Aztán elővettem és belefolytam,talán a legerősebb lemezük ami tényleg alul lett értékelve.
Gondolom az akkori trendek miatt.Nem slágeres hanem rettenet erős.

Ville 2009.01.23. 18:15:46

En mondjuk megvertem volna azt, aki a lemezt keverte. A gitarok sok helyen annyira kasasak szerintem. Stilusilag mas volt ez a CD, de ha azt nezzuk, hgoy '95-ben jott ki es akkor milyen zenek jottek ki, akkor ez egy 'aktualis' album volt, a '80-as eveket maga mogott hagyva. A Breakin' Down jo kis nota volt.

TomAce 2009.01.24. 16:50:21

Bob Rockot se nagyon szokták így alázni, itt pedig ő volt a producer :o)
süti beállítások módosítása