naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Hero of the day: Bad English - When I see you smile

2009.02.10. 08:01 | TomAce | Szólj hozzá!

Címkék: bad english

Mára egy ballada jön, egyik alltime kedvencemtől, a Bad Englishtől. A csapat afféle szupergrupp akart lenni, Neil Schon, Dean Castronovo neve talán sokaknak mond valamit.

Én egyébként úgy ismertem meg őket, hogy Sanci barátom hozott egy válogatáskazit (már megint azok a válogatáskazik, lassan tényleg kell írnom róluk) a katonságból, valamikor a kilencvenes évek közepén, azon hallottam őket először. Azóta jobban megismertem őket, és elmondhatom, hogy bár ithon annyira nem ismertek, az első lemezük igazi etalon, az egyik legjobb hard rock lemez. Mondjuk Neil Schon eleve garancia a jó témákra.

Szóval jöjjön a talán leghíresebb Bad English nóta, a When I see you smile. Meglehet, hogy Ville kijavít, de amennyire én tudom, a tengerentúlon még mindig nagy sláger.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsemoll.blog.hu/api/trackback/id/tr68932839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása