naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

A 3 legjobb Bon Jovi - szerintem

2009.07.30. 21:46 | TomAce | 1 komment

Címkék: bon jovi

Az egyik legnagyobb kedvencem ever. Annyira szeretem az alábbi dalokat, hogy sok megjegyzést nem is fűzök hozzájuk. Az indás videóaláírások nem tőlem származnak!

Elsőre jöjjön a Born to be my baby. Ez volt már itt a zsémollon, de ismétlés a tudás anyja/apja, two, three, four...

 

A következő dal egy igazi rádiósláger a Keep the faithről. Ciki, nem ciki, tizenhét évesen az egyik kedvencem volt.

 

Utoljára maradt -mi más?- az uaua, vagyis a mindenki által ismert Livin' on a prayer. Magam is nagyon szeretem, de ami igazán ott van, az az unplugged verziója, ami szerintem felülmúlja, az egyébként szintén fenomenális eredetit.

 

 

A végére egy pletyka, miszerint a Bon Jovi megalakulásakor az döntötte el, hogy ki lesz a gitáros és az énekes, Jon vagy Richie (mindketten nagyon jól bánnak a hangjukkal),  hogy melyikük tud jobban gitározni.

+1: És tényleges lezárásként az újkori Jovi egyik legkedvesebb alkotása, a Have a nice day-ről. Tudom, hogy az aranykor nem hozható vissza, de ez akkor is nagyon jó dal.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsemoll.blog.hu/api/trackback/id/tr661278501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pesot83 2009.09.07. 20:27:27

A listát aláírom, én sem tudtam volna jobban összeállítani:) Azzal is tisztában vagyok, hogy az aranykor nem hozható vissza, mindazonáltal egy új aranykort nem balgaság várni. Kezdődhetne mindez a The Circle albummal, remélem nem cáfolnak rám a fiúk, hisz hosszú évek óra várok egy vérbeli, tökös Bon Jovi albumra. Addig is Keep the Faith!
süti beállítások módosítása