naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Boldog új évet!

2012.12.31. 19:29 | TomAce | Szólj hozzá!

Valami okosat kéne most írni. Csak az ilyenkor szokásosat, milyen volt részleteiben 2012 és miben akarunk változni jövőre. Ha nagyon rövidre szeretném fogni, akkor egy dolgot biztosan kijelenthetek: tanulságos év áll mögöttem. Mind veszteség, mind nyereség oldalon volt mit elkönyvelnem és nem tagadom, akadt olyan dolog is, amiben nem tudtam úgy helyt állni, ahogy előre elterveztem és szerettem volna.

Mégis, ha sokszor az ellenkezője látszik is, nincs okom panaszra, mert a mögöttem álló esztendő mindenképpen jobb, mint 2011 volt. Sok egyéb mellett ez a blog is újjászületett idén és legnagyobb meglepetésemre kialakult egy stabil olvasóközönség, kik posztról-posztra követik mindazt, amit a bitekbe vések. Ennél többet nem kívánhattam volna, mikor év elején rebootoltam a Zsémollt, így mára csak egy dolgom maradt: köszönöm szépen Nektek, hogy olvastok, hogy visszatértek és érdeklődtök mindazért, amit ez a blog kürtöl a világba.

A végére egy kis romantika, egy olyan filmből, ami bekerült a "Karácsonyi szünetben kötelezően megnézendő filmek" listájára. Biztos nektek is van ilyen...

Kívánok nagyon boldog új évet és várok vissza mindenkit 2013-ban is!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsemoll.blog.hu/api/trackback/id/tr254987484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása