naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Álmatlanság

2013.09.25. 13:43 | TomAce | Szólj hozzá!

Nem tudom, mi volt az éjjel, de képtelen voltam aludni. Jó órányi forgolódás után kimentem a nappaliba olvasni. Direkt valami lájtosat akartam, amitől könnyen elalszom, jöjjön a Dirt, a Mötley Crüe történetét elmesélő könyv - szerintem az egyik legjobb itthon megjelent zenekaros könyv egyébként. Persze alap, hogy ilyenkor tartok annál a résznél, amikor a nyolcvanas évek közepén tragédiák és drámák kísérték a négy los angelesi szent életét. Pia, drogok, halálos autóbaleset - és persze a totális elidegenedés egymástól, a családoktól, a barátoktól. Egyszóval, kicsit sem volt felüdítő olvasmány ebben az álmatlan állapotban. Valamikor fél kettő körül aztán visszamásztam az ágyba, de még ezután is kellett jónéhány perc, mire elaludtam. Mikor negyed hétkor felkeltem, ahogy Mystra meg is jegyezte, nagyjából annyit lehetett a szemeimen látni, hogy ki vagyok, hol és miért? Nagyjából négyórányi alvás után nem is csoda...

Azért remélem, ma este nem lesz gond az alvással. Ha meg mégis, akkor lehet, hogy végigtolom ezt a lemezt - ha már aludni nem tudok, legalább érezzem jól magam :)

A bejegyzés trackback címe:

https://zsemoll.blog.hu/api/trackback/id/tr185533059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása