naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2015

2013.11.26. 16:50 | TomAce | 2 komment

Az új Frei-könyvben az volt a durva, hogy a szerző nagyon hasonlóan gondolkodik a mai magyar állapotokról és azok kialakulásáról, akárcsak én. Ez azért is aggaszt, mert milyen furcsa már, hogy adott egy fickó, aki különösebben még csak nem is szimpatikus, ellenben tetszik a világmeglátása, ráadásul a kávézójában törzsvendég vagyok.

Amúgy nem rossz regény, el tudnám képzelni jóféle kalandfilmként is, ebben az időben kellemes kikapcsolódás, ha épp egy könyv és egy kanna meleg tea társaságára vágyunk.

Pedig még ilyen is van benne:

A bejegyzés trackback címe:

https://zsemoll.blog.hu/api/trackback/id/tr865653854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HoldViola · http://fiamma.blog.hu/ 2013.12.02. 11:12:07

Ma sajátélmény kapcsán jutott eszembe ez a bejegyzés, és jöttem rá, nekem milyen könnyű így szívatni magam. „Nem kedvelem, csak jól érzem magam vele olykor”, „kedvelem, csak sokszor az agyamra megy…”, „nem önző ő, csak nehezen lát meg mást a saját érdekein túl” és sorolhatnám… Kezdem azt hinni, hogy az igazság mindig a csak után van:) Az okos könyvek a kép kiigazításának hívják azt a folyamatot, amikor az ember a hitrendszeréből a valóság felé mozdítja ki a másik emberről alkotott képét:)Talán a Frei Tamás esetében is arról lehet szó, hogy szimpatikusabb neked, mint hitted;) Én imádtam a műsorait anno!

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2014.02.01. 13:54:22

Most kezdtem el a trilógia első kötetét, nekem is tetszik. :)
süti beállítások módosítása