naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Hero of the day: Limp Bizkit - Behind blue eyes

2008.11.13. 14:11 | TomAce | 7 komment

Címkék: the who limp bizkit

Az előadó láttán most egy-két haverom biztos nyálat gyűjt a szájában, hogy hegyeset pökjön véle, pedig nem biztos, hogy kéne. Jó, a Limp Bizkit szerintem gáz, én sosem bírtam, de istenem, valakinek meg a glamrock a cikis. A lényeg, amiért ez a dal lett a mai híró, hogy tegnap este az egyik kertévé levetítette a Gothika című parajelenséget (én nem szeretem az ilyen filmeket, parázni kezdek tőle), és ez eszembe juttatta a pár évvel ezelőtti Bizkit klipet, börtönnel, kék fénnyel és Hale Berry vs. Fred Durst románcával együtt.

 

Kevesen tudják azonban, hogy ez egy feldolgozás (úgy látszik, mostanában így ad a gép), mely eredetije (csakúgy, mint a Live and let die) a hetvenes évek termése, mégpedig a legendás The Who szerzeménye. Ki-ki döntse el, melyik tetszik neki jobban, én hajlok arra, hogy akár ciki, akár nem, a Bizkit-verzió jobb. De hamarosan lesz még The Who nóta, alanyi jogon, merthogy tettek le annyit az asztalra, hogy megérdemeljék.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsemoll.blog.hu/api/trackback/id/tr18767060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a beela · http://napirokk.blog.hu/ 2008.11.13. 17:11:19

na mielött a glam-et köpködni támad kedve valakinek, husss:),két lemez erjéig favorizálom a bandát,amúgy meg ,meglovagoltak egy szerencsés találkozást,és berobbantak.,de nagyon.

Ville · http://www.derailedmusic.com 2008.11.13. 18:11:20

Hat, izlesek es pofonok. Szerintem a The Who az egyik legjobb, legerosebb banda volt a 60-as/70-es evekbol. A Behind Blue Eyes egy ORIASI dal! Szeretem ezt a notat, de a Bizkit-ek ezt szerintem nagyon elszurtak. Fred Durst arra se lenne melto, hogy Roger Daltrey cipojet befuzze szerintem. A klipben az egyetlen jo dolog valoban Hale Berry. Vegig olyan erzesem lenne, mintha Fred hangjat szamitogeppel kijavitottak volna. Es az a kozepresz.... nagyon gaz szerintem.... de ahogy mondtam - izlesek es pfonok!

RIP - John Entwistle es Keith Moon (The Who legendas ritmus szekcioja)

sheriff73 2008.11.13. 19:56:47

Az én voksom: The Who
Egy lapon, egy földrészen, gy bolygón, sőt úgy általában egy univerzumban nem lehet együtt emlegetni a két csapatot. A nótát szerintem is elbaszták (pedig nehéz volt). Bocs a vehemensebb reakcióért, de a Limp Bizkit-vagy mi a tököm-nálam a halállistán előkelő helyet foglal el. Az meg, hogy még más tollával sem tudnak megfelelően ékeskedni, háááááááááát......én egy életre Uhrin Benedekre ítélném őket....bár lehet, hogy megértenék egymást, mert igazán csak az a különbség köztük, hogy nekik jobb gépek és jobb manager jutott mint szegény Benedek bácsinak.

sheriff73 2008.11.13. 20:00:48

"...meglovagoltak egy szerencsés találkozást..." :)))))))))))))))))))) Ez szép volt Bélám !:)))))))))))))))) Ez olyan, mint az, hogy: "megszívta a hátulütőjét" Óriási !!!!:)))))))))))))))

TomAce 2008.11.13. 21:42:00

A két csapatot valóban nem lehet egy kalap alá venni, de nekem bejön a Bizkit változat, jöhetnek a kövek:o)
Béla mondatáról meg egy pár éves Fókusz riport ugrik be, egy falusi öregasszony szapulta épp a szomszédját eképp:
- ...olyat tett, ami nem fedi a valóságot!

sheriff73 2008.11.14. 11:06:08

:))))))))))))))Bravó !!!!!!!! Tom, ezt nem gondoltam, hogy még tudod fokozni....:))))))))))))

Ville · http://www.derailedmusic.com 2008.11.14. 17:13:26

Haha!

"Egy eletre Uhrin Benedekre itelnem oket! "

Haha! Sheriff, meg te se lehetsz ilyen kegyetlen!
süti beállítások módosítása