naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Wild boys

2012.06.29. 19:40 | TomAce | 1 komment

Bármilyen meglepő is, tegnap este Duran Duran koncerten voltunk Mystrával az Arénában. Neki igazi tini-kedvenc a brit csapat, nekem azon kevés popzene egyike, ami mindig is a szabályt erősítő kivételek közé tartozott. Azért nem vágom oda-visza a diszkográfiájukat, de a besztofnak tekinthető 20-25 dal ismerete megvan, ez nagyjából fel is öleli a zenekar harmincegynéhány éves történetét - és egyben a tegnap esti koncert dalait is.

DD.jpgMindig is hatalmas jelentőséget tulajdonítottam a zenének és a belőle áradó erőnek. Ez az öt fickó tegnap este ismét megerősített ebben - rendkívül kimerítő időszak áll mögöttem és bizony egyetlen porcikám sem kívánta, hogy a napi robot után még este hétkor nekiinduljunk a városnak. Mégis, már a műsor első percében tudtam, hogy ez nem sülhet el rosszul. A rockzenei koncertektől eltérően igazi irodista közönség gyűlt össze, nem voltak csutkarészeg arcok, akik kilöttyenő sörökkel a kezükben törnek előre a tömegben, szóval értitek. Kellemes kétharmad ház, viszonylag szellős lelátóval - de csak azért, mert a műsor alatt szép számmal szivárgott le a jónép a küzdőtérre. Mi is itt voltunk, a második daltól [Planet Earth] már kifejezetten elől. A harmadik számnál már a kamera is forgott, Bond-fan révén kötelező volt felvenni az A view to a kill-t:).

A közönség igen lelkes volt, legalábbis ahol mi álltunk kifejezett bulihangulat volt. Az ötödiknek érkező The reflex és a Come undone elhozta azt, amit előre nem gondoltam volna: nagyjából ki tudtam kapcsolni a fáradtságot, mondhatni levettem a feelinget és ettől kezdve tulajdonképpen végigzúztam a koncertet. Jó volt látni, hogy a nyolcvanas évek szépfiúi méltósággal tudtak megöregedni, mindegyik jó állapotban lévő ötvenes fickó, különösen Simon Le Bonnak áll jól a Xabi Alonso-kinézet. A fenti setlistből jól látható, tényleg igazi greatest hits program pörgött. Számomra a koncert egyik csúcsa a Girl Panic! volt, de nyilván a Wild Boys is ott volt a szeren. A ráadást igen sokáig húzták, jó félórán át tartott a Girls on film és a Rio, de egyáltalán nem volt zavaró, tulajdonképpen még egyszer meg tudtam volna nézni az egészet, az elejétől kezdve.

Hazafelé menet eléggé fel voltunk dobva, Mystra és én is nagyon jól éreztük magunkat! Remek koncertet adott a Duran Duran és ha legközelebb eljönnek, szerintem akkor is megnézzük őket.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsemoll.blog.hu/api/trackback/id/tr864619741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HoldViola · http://fiamma.blog.hu/ 2012.06.30. 09:49:14

Nekem a Perfect day a nagy kedvencem tőlük, ezek szerint az kimaradt?! Bár kétségtelen nem egy buli-zene:)
süti beállítások módosítása