naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Govinda

2013.05.08. 19:50 | TomAce | 1 komment

Akik rendszeresen olvassák a zsémollt, jól tudják, vegetáriánus vagyok. Lassan öt éve nem fogyasztok húst. Kezdetben pusztán csak az étkezési szokásaimon akartam változtatni, mára már mindez szemléletté vált. Mivel rajongok az indiai konyháért, ezért sokszor szoktunk a Govindában enni - így tettünk tegnap este is. Ha szeretnétek egyszer nemcsak testet, de lelket is melengető ételt magatokhoz venni, ajánlom nektek ezt az éttermet. Én még soha nem csalódtam benne, pedig jónéhány éve járunk ide.

Az éttermet krisnások üzemeltetik, éppen ezért biztos lehet benne minden vendég, hogy húsmentes kaják közül válogathat. Akik hajlandóak kilépni a húst krumplival sablonja mögül, azok garantáltan nem bánják meg, ha betérnek ide.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsemoll.blog.hu/api/trackback/id/tr125290116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HoldViola · http://fiamma.blog.hu/ 2013.07.10. 14:00:56

Govinda csekkolva:) Én nem vega, de ha nem lesz kedvem húst enni (sokszor nincs), akkor bizonyosan oda fogok menni ebédelni! Mondjuk csinálhatnának klímát, mert rettentő módon megszorul a levegő abban a pincehelyiségben.

A BKV-val én is megjártam az első napomon, pedig csak az alagúton akartam átjutni busszal. A sofőr azt mondta, hogy ez a büntetésem, amiért a buszon veszek jegyet; így akarják ösztönözni az utasokat arra, hogy ne tartsák fel a sofőrt jegyvásárlással. Ezt még akár el is tudnám fogadni, ha úton-útfélen lehetne jegyet kapni, de bakker nincs így. Tehát tárazzak be előre párat, álljon benne a pénzem akár hetekig, hónapokig, mert nem tudhatom, mikor kell és ha kell, lesz-e lehetőségem éppen venni. Ez így nettó kibaszás, és csak gyaloglásra ösztönöznek vele...
süti beállítások módosítása