naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Hero of the day: Evergrey - Monday morning apocalypse

2008.12.11. 20:47 | TomAce | 2 komment

Címkék: evergrey

Rendhagyó módon, ezúttal egy "modern", nem pedig egy klasszikus dal következik. Az idei év tartogatott számomra pár meglepetést, új ismeretséget, ez történt az Evergrey esetében is, akiket a Torn megjelenéséig nem hallgattam. Valahogy elment mellettem a csapat, de most ősszel belehúztam. A Torn-t rongyosra hallgattam (milyen furcsa ilyet mondani egy digitális hanghordozóra), majd beleástam magam a régebbi korongokba. Bár a Monday morning apocalypse állítólag nem tartozik a rajongók kedevencei közé, legalábbis a fóumokon jórészt ilyen véleményekkel találkoztam, a címadó dalon nincs mit vitatkozni.

Tény, hogy a korábbi lemezeikkel alapozták meg elismertségüket, de nálam mindig könnyen lehetett jó pontokat szerezni az olyan slágeres, egyszersmint húzós, a nyáltól legteljesebb mértékben mentes dalokkal, mint ami most következik.

"If I had known how to get out of solitude..."

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsemoll.blog.hu/api/trackback/id/tr40817874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sheriff73 2008.12.12. 05:27:13

Na végre végre valami merészebb. Ez egy óriási dal, egy szédületesen jó zenekartól. Megvan az összes lemezük és a DVD is megérne egy külön oldalt. Érdekes, hogy nagyon sokan csak egy Nevermore kópiaként emlegetik Őket. Pedig nem...

TomAce 2008.12.12. 10:27:48

Szerintem a svédek jóval dalközpontúbbak, mint a Nevermore.
süti beállítások módosítása