naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

I'm still alive

2009.04.23. 11:27 | TomAce | 4 komment

Címkék: pearl jam

Hejj, de régen koptattam billentyűt azért, hogy tartalmat adjak virtuális naplómnak! Az igazat megvallva, se kedvem, se időm, se ihletem nem volt rá. Ez van.

Ha szépen végigveszem, hogy mit is akarok ezzel az egésszel, rájövök, hogy sok értelme nincs, bár magamat remekül elszórakoztatom vele, és már ez is valami, nemde? Az elmúlt hetekben sokszor kérdeztem magamtól, jó-e ez így, ahogy van? Tulajdonképpen azért kezdtem el majd' egy éve blogolni, mert azt hittem, hozzám hasonlóan, akad jópár őrült, aki tisztesen kihullatta rőzséjét a ma már csak retrocknak titulált '80-as és '90-es muzsikákon, aztán majd jól elnosztalgiázgatunk, alapvetően teljesen lényegtelen, ámde annál szívet melengetőbb emlékeken. Heavy barátom írt is egy rövid, velős levelet ezzel kapcsolatban, amit most nem idéznék szó szerint, de kurvára igaza volt abban, hogy vagy le se szarja senki a blogot (és akkor respect, hogy a magam hülyeségére, de csinálom) vagy majd jó sokan olvassák (oké, nem egyből, hanem szépen, idővel), televágom reklámokkal, megveszi a gúgli vagy valamelyik hasonló netcápa, és gennyesre keresem magam vele (ja, akkor meg majd ezért jár a riszpekt). Ezt most csak azért mondtam el, mert szó szerint ez a helyzet ezzel a bloggal is. Jól elvagyok vele, párom megnézegeti kétnaponta, néhány cimborám hetente egyszer kábé, talán kommentelnek is, aztán ennyi.

Mondjuk, nem azért hoztam fel ezt a kommentelés dolgot, mert most itt ki akarok fakadni azon, hogy nem kell a népnek a kultúra. Csak árnyalni akartam a képet, amit a blogot ővező nihil kapcsán festek. Persze, lehetett volna annyi eszem, hogy tudjam előre: mi a faszt lehet kommentelni azon, hogy mennyire tetszik T. Olvasónak X zenekar akármelyik gigaslágere, 20 évvel ezelőttről? Ebből kifolyólag kifejezetten jólesett JoeHorseDick dupla lecseszése a Neon Knights-nál. Mondhatni, ez katalizálta, hogy most megint szómenésem van.

Szóval, fingom sincs, hogy lesz-e blog hosszútávon és ha igen, milyen formában, milyen tartalommal. Például, gondolkoztam azon, hogy valami személyesebb hangvételű dolgot csináljak belőle, persze nem kell egyből ara gondolni, hogy telerakom majd langyi-metál dalokkal, de talán úgy több értelme van az egésznek.

No, ez még a jövő zenéje. De a végére azért jöjjön a Pearl Jam nóta is.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsemoll.blog.hu/api/trackback/id/tr931081669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pepetron 2009.04.24. 12:35:22

Hi!
Régóta olvasója vagyok a blognak. Nem is igazán emlékszem, hogyan keveredtem ide, de tény, hogy néhány videó megnézegetése, és a hozzá tartozó írás elolvasása után, azon kaptam magam, hogy a végétől az elejéig megnéztem és elolvastam az egészet. Tettem ezt azért, mert kurvára szeretem ezeket a zenéket, és baromi jó volt gondolatban visszamenni azokba az időkbe amikor ezek születtek. Igazándiból nem is lehet szavakkal leírni azt a hangulatot, ami azokat az időket körüllengte. Amikor lefostuk a bokánkat egy külföldi újságban látott képtől, meg sky cahanel-en elcsípett vikeókliptől, hogy milyen kibaszott állatul néznek ki ezek a fickók. Meg azok a hajak. Beszarás. Asszem ennek emlékére nem vagyok hajlandó levágatni a hajamat a mai napig sem. Legalább ennyi maradjon abból az időből, amikor nem volt szégyen, ha egy zenekarban kibaszott lóhajú állatok zenéltek. Igen, zenéltek. Mert nincs mese, akkor mindenki profi volt a hangszerén, nem volt szégyen igazán megtanulni gitározni, és kurva jó, technikás, baszott dallamos szólókat játszani. Nem volt elég térdig lógó, lehangolt húrokon kvinteket tologatni, és kiabálni, hogy majd az agyon dögölt hangzás úgyis elviszi a produkciót (persze azért ebben a stilusban is születnek jó zenék mind a mai napig, csak nagyon hiányolom a mostani zenékből ezt a fajta muzikalítást).
Ha jól emlékszem te is zenéltél a The Dethroners-ben, vagy az előd, The Art of Dethronement-ben. Akkor talán még közös deszkákon is álltunk, és közös korongba is égették a bitjeinket, ugyanis 10 évig doboltam a tavaly kimúlt Without Face-ban.
Szóval a lényeg, hogy nagyon nem szeretném, ha megszűnne a blog. Minden nap megnézem, van-e új bejegyzés.
Én elég sok embernek ajánlottam a blogot, de lehet, hogy egy körlevél erejéig ismét "felszólítom" azokat az ismerőseimet, akiket szerintem érdekelne a blog, hogy olvassák. Igen olvassák is, mert szerintem tök olvasmányosan írsz!
Azon is gondolkodtam, hogy lehet, hogy sokan olvassák, csak hozzám hasonlóan basznak kommentelni.
Szóval ne add még fel!
Egy hű olvasód: Sütő Péter

a beela · http://napirokk.blog.hu/ 2009.04.24. 16:25:58

TOTI !!
én is minden este idugrok hátha van valami,szóval csatlakozom az elöttem iróhoz.hosszú kommenteket meg ne várj tőlem mer hát nem megy az nékem:)

a béla. aki azért kivétel mer hát haj maradt,és még szakáll is elé eset,mostani arcomra konkrét eseti tanulmány levezetését ajánlom mindenkinek .

no szóval irogatni és szemezgetni pici táborodnak.:) GO:)

TomAce 2009.04.25. 14:33:50

Mit mondhatnék erre? Mindkét komment nagyon nagyon jól esett!
Péter, persze hogy emlékszem rád, jó pár koncertet toltunk együtt anno. Kapásból a Kerekes utcai, első Gothica fesztivál jut eszembe, nomeg a 2001-es Sziget, mindkét helyen egymást váltottuk, ha jól emlékszem.
Marketing-tevékenységedért külön hálás leszek, alkalomadtán majd pár sörben kifizetem a jutalékodat ;o)

Mystra · http://cafemystra.blogspot.com/ 2009.04.27. 10:13:18

Macika, bocs, de nem kétnaponta, hanem MINDEN NAP meg szoktam nézni, hogy milyen meglepit tartogatsz nekünk. :o) Szóval légyszi kapd össze magad, sok jó muzsika van még, amiről nem esett szó eddig a blogon. Na puszi!
süti beállítások módosítása