naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Wild child

2013.01.09. 16:05 | TomAce | Szólj hozzá!

Ezt a dalt ezer éve nem hallottam, de ma beleakadtam a youtubeon és két dolog jutott róla eszembe:

- kevés nóta van, amire ennyit ugráltam otthon a kanapén léggitárral, miközben ordított a magnóból a trágya minőségű, huszadszor másolt polimer

- ez volt az első ráeszmélésem a magyar zenekarok (igen, nem elírás) akkori leleményes dalszerzési trükkjeire. Hiába, könnyű volt azoknak, akik a nyolcvanas években nyugati lemezekhez jutottak, mert rajtuk kívül senki sem ismerte ezeket és el lehetett adni sajátként is...

Ha már belementem a témába, akkor elárulom, mire is gondoltam. de előbb még egy dal, hogy teljesebb legyen a kép.

És akkor jöjjön az a hazai klasszikus, amihez múzsaként szolgáltak fentiek:

\m/

A bejegyzés trackback címe:

https://zsemoll.blog.hu/api/trackback/id/tr545008410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása