naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Az élet egy füttyszó

2013.06.06. 09:37 | TomAce | Szólj hozzá!

"Egyedül vagyok, de harmonikus magányban. Havanna is nagyon egyedül van, de nem úgy, ahogy én. Én boldog vagyok, ezért meg fogok keresni három embert, akit szeretek, hogy olyan boldogok legyenek, mint én."

Sok év után sikerült újra megnéznünk egyik kedvencünket, még az ezredforduló környékéről. A Élet egy füttyszó kubai film, a sorsról, a szenvedélyről és a szabadságról. Szürreális képekkel ábrázolja a főszereplők útkeresését, melyben kiszolgáltatottak önmaguknak éppen ezért nem találják a szabadsághoz vezető utat. A Jóisten azonban gondosan terelgeti őket céljuk felé, ahol minden összefut és világossá válik. Viccesen komoly szituációk, erotika és groteszk társadalomkritika színesítik a sokszor melodramatikus jeleneteket, melyben az összekötő kapocs a Szeretet - így, nagybetűvel.

Mert akkor a legnagyobb a sötétség, amikor a hajnal már közel van...

A bejegyzés trackback címe:

https://zsemoll.blog.hu/api/trackback/id/tr315346581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása