naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Sorozatos várakozás

2013.09.10. 19:08 | TomAce | 2 komment

Többször írtam már, hogy bár nem vagyunk nagy sorozat junkiek, akad egy-két széria, amit figyelemmel kísérünk. Most, hogy újra itt a szezon, újra itt vannak a kuckózós őszi [aztán majd téli] esték, jó lesz újra tovább követni, mi is történik majd kedvenceink életében.

Azért a Castlet és a Revenge-et is nézni fogjuk :)

A bejegyzés trackback címe:

https://zsemoll.blog.hu/api/trackback/id/tr815501033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HoldViola · http://fiamma.blog.hu/ 2013.09.10. 19:53:56

A revengé-ről pár hónapja valaki áradozott nekem. Rákerestem a neten, és találtam egy oldalt, ahol vissza lehet nézni az összes már levetített részt, és gondoltam miért ne, teszek vele egy próbát, belenézek, hátha. El kell mondjam, hogy a 3 részt már nem bírtam végignézni, kikapcsoltam döbbenten. Valaki bosszút akar állni az őt ért sérelemért, és ezért elhatározza, hogy tönkre tesz mindenkit, aki ebben részt vett, és ebből lett egy teljes sorozat:( Azon túl, hogy áthatja a gyűlölet, szerintem nagyon rossz az üzenete is, amit közvetít. Tudható, hogy az erőszak erőszakot szül, eszkalálja a konfliktust, a bosszú és viszont bosszú spirálja beláthatatlan következményeket okozhat, az ilyen sorozatok viszont azt üzenik, hogy ez járható út... Illúzió azt hinni, hogy nem formálja a tudatot. Talán van, aki erkölcsileg el tud határolódni, de szerintem többen lehetnek azok, akikre rossz hatással van, akár úgy is, hogy ez direkt nem tudatosul bennük, viszont majd meglátszik a konfliktuskezelésükön.
A véleményem persze nem mérvadó...
süti beállítások módosítása