naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Hero of the day: Europe - Prisoners in paradise

2008.11.23. 09:31 | TomAce | 1 komment

Címkék: europe

A Europe iránti szeretetem több, mint két évtizedre nyúlik vissza, naná, hogy a The final countdown idejére. Az utána következő Out of this world szintén nagy kedvenc volt, aztán kis időre a durvább zenék felé fordultam, így eshetett meg, hogy megjelenésekor nem is tudtam a Prisonersről. Ha nincs Gyugyó, aki ordítva rohant Sanci barátom meg utánam a Kálvin téri metróban, úgy '91 őszén, akkor még ma sem tudnék róla:o) Na jó, ez nem igaz, de akkor tudatosult bennem, hogy nekem kimaradt az a lemez. Gyorsan be is szereztem, meghallgattam egyszer-kétszer, aztán pihent jópár évig. Nem azért, mert nem volt jó, hanem mert más muzsikákat hallgattam épp. Aztán eljött az az idő is, mikor újrafelfedeztem magamnak a Prisoners lemezt, és azóta töretlen a lelkesedésem. A Joey tempest által egyedül megírt címadó nóta különösen nagy favorit, hiszen annyira távol áll azoktól a skatulyáktól, amelyekbe belehúzzák a Europe-ot. Kifinomult, ízléses, már-már AOR-ba hajló nóta (ez egyébként majdnem az egész lemezre igaz), számomra nem kevés Queen-es érzéssel. A hozzá készült videó nem egy nagy ász ugyan, de hozza a kilencvenes évek elejére előírt kötelezőt.

"We're just children of tomorrow, hangin' on to yesterday"

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsemoll.blog.hu/api/trackback/id/tr26782403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sheriff73 2008.11.23. 20:36:06

Ez egy nagyon nagy nóta, egy nagyon nagy lemezről, de......az a lemez lehetett volna nagyobb is, kérdezz csak Gyugyótól ! Neki nemrégen adtam oda a Le Baron Boys demót, amin az eredeti lemezre szánt nóták kerültek, csak aztán jött Amerika, ami jelen esetben csak rontani tudott a helyzeten.
De ettől függetlenül imádom ezt a lemezt.
süti beállítások módosítása