naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Hero of the day: Leatherwolf - Hideaway

2009.02.18. 10:43 | TomAce | Szólj hozzá!

Címkék: leatherwolf

Íme a metálzenekar, aki feltalálta a háromgitáros felállást, bő évtizeddel a Maiden előtt. A Street ready lemez nagyon nagyot szólt '89-ben, hirtelenjében nem is tudnám megmondani melyik dalt is szeretem a legjobban róla.

Abszolút eredeti módon jutottam hozzá egyébként anno, egy osztálytársam vette meg kazettán az Elektromos Krokodilban, az ocsmány zöld színnel "díszített" kamuborítós verziót, és mutogatta otthon kétkazettás magnóján, hogy figyeld, bazeg, itt három gitár van, én meg bólogattam, mintha hallottam is volna valamit :)

Azért csak átvettem, és jópárszor meghallgattam, de valamilyen oknál fogva később egy-két évet pihent a polcon. Aztán, mikor megismertm Serifet, vele beszélgettünk a csapatról (-Te is ismered? -Én is, jóhogy! -Te, bazeg, hogy az mekkora, húú, ahogy a Thunder kezdődik! -Hú bazeg, tényleg, meg ahogy a Street Ready is, húú!) és azóta már nem felejtem el rendre meghallgatni a Street Ready-t.

A Hideawayt azért választottam, mert ehhez találtam rendes klipet:) De akinek megvan a lemez, az legyen kedves megdöngetni a Street ready vagy a Thunder című számot, és zúzzon rá egy nagyot! Köszi!:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsemoll.blog.hu/api/trackback/id/tr71949259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása