naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Same ol' situation

2009.04.25. 15:12 | TomAce | 1 komment

Címkék: mötley crüe

Úgy látszik, az élet hihetetlen dolgokra képes. Így visszaolvasva kicsit hisztisre sikeredett csütörtöki posztomra olyan regálás érkezett, ami megdobogtatta kicsi szívemet, mégis csak van valami értelmes a Zsémollban. Eltekintve a magánéleti vonatkozásától, igencsak tetszett, hogy nem csak én voltam olyan taknyos tizenéves, aki hanyattvágta magát egy-egy zenétől, ha az látványos, technikás, fifikás - egyszóval minőségi rockzene volt.

Szóval, a pozitív visszacsatolásnak is köszönhetően, kicsit visszatért a blogolós kadvem, vagyis jöjjön egy igazi, vérbeli Hard Rock muzsika, a nyolcvanas évekből, annak is a végéről. Idén húsz éve, hogy kijött a Dr. Feelgood, majd a fasza lemezes rovatba írok is róla, és mivel június 17-én lesz Prágában Crüe koncert, ezért aztán pláne aktuális a dolog.

Most, hogy írom ezt a posztot, jut eszembe, hogy e hónapban is elfelejtettem megvenni a Heroin naplókat. Minden alkalommal, mikor beszabadulok a kedvenc könyvesboltomba (ez havi 1-2 eset), otthagyom a polcon, mert épp elég pénzt költöttem már az aktuális zsákmányra. Pedig rengetegszer belelapoztam már, és érdekesnek tűnik, mind a külcsín,  mind a belbecs tekintetében. Na, májusban már elhozom, aztán majd recenzió, meg ilyenek.

Végezetül hadd szóljak a magyar hokiválogatottról, akik csodálatosak, zseniálisak és ilyen játékkal, mint amit tegnap a szlovákok ellen tettek a jégre, biztosan bentmaradnak a legnagyobbak között! Holnap este jön Kanada, akik nemcsak hokiban nagyok, de pár bandával bizonyítottak a rockzenében is (Rush, Harem Scarem pölö), szóval van mit tanulni tőlük, mindkét téren. Bíztató, hogy legalább hokiban képesek vagyunk a fejlődésre, ami  a rock szcénánkról (tisztelet a kivételnek) nem mondható el. De ez már egy másik poszt témája lesz (ugyanis nemrég tök jól kitárgyaltuk Seriffel ezt a témát).

I'll be back!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsemoll.blog.hu/api/trackback/id/tr981085819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a beela · http://napirokk.blog.hu/ 2009.04.25. 21:26:29

hát totti én megsirattam a hoki válogatottat tegnap,sajnálztam nagyon őket:(de csodálatos estét szereztek igy is ,nem vagyok akkora fanm int Te meg a Fattika de mivel sport iszom:)Kanada ellen meg ha csak kikorcsolyáznak már az is ünnep lesz.
a crue az meg a crue,Vincéve,vagy Corabbival tök mindegy

longlive:)
süti beállítások módosítása