naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Égjen a tűz!

2009.05.20. 20:05 | TomAce | 3 komment

Címkék: europe cinderella mex

Ez most egy ilyen mindent-bele poszt lesz, mert sokmindenről szeretnék írni.

Először is, ugye itt a nyár, előkerülnek a vidám zenék (oké, van ahol mindig elől vannak), és a hozzám hasonló rockerfaterok előássák gyermek- és kamaszkoruk kedves nyári muzsikáit. Így voltam vele én is, és újfent végigtúrtam a Mex diszkográfiát, amit változatlanul a magyar rocktörténelem egyik legjobb termékének tartok. Olyannyira hiányzik Závodi Gabi és csapata, hogy az a dal, amit anno kifejezetten utáltam, no most arra is óriást zúztam. A videómegosztón van egy kéthónapos komment, hogy állítólag lesz idén egy buli. Aki tud valamit erről, ne habozzon megosztani velem, köszi szépen!

MEX KONCERTET AKAROK!

 

Egyébként Bélám is megérdemelne lassan egy külön posztot, mert egyértelműen ő a leghűségesebb és legaktívabb olvasóm. Mivel ismerem őt, hát bizony jó régóta, ezért olvasok én a sorok között, úgyhogy a következő klasszikust neki küldöm. Csak aztán az esti sör nehogy cigányútra szaladjon...:o)

 

Szóval, ha már ennyire beleszaladtunk a glambe is, jöjjön a végére egy classic diszkómetál sláger, aztán ezzel ki is lövöm a hétre a témát. Maga a zenekar alapvetően egy dögös rockbanda, de '86-ban ők sem hagyták ki a ziccert.

 

Végül, de nem utolsósorban, olvasom a Heroin naplókat, nagyon durva dolgokat ír  benne Nikki Sixx, egyszer összeszedem egy posztba erről a véleményem (asszem ezt már igértem). Meg most rákattantam egy orosz író tetralógiájára, az Őrség-sorozatra. Az első könyv, az Éjszakai őrség nagyon megfogott, így rögtön meg is rendeltem a másodikat (milyen meglepő, Nappali őrség a címe), ami elsőre annyira nem tetszett, mint az első, de a végére nagyon beindult ez is. Igazából egy elég furcsa sorozat, de nagyon jól van megírva, szóval esélyes, hogy mind a négy kötetet elolvasom. Talán írok majd erről is. Annál is inkább, mert rengeteg orosz rockzenekarra utalnak benne, ami igencsak felkeltette az érdeklődésemet, úgyhogy majd megyek felhajtani ilyeneket is. Ja, meg van benne szó a Blackmore-s Nightról is, de az nem az én világom.

Szép estét mindenkinek!

Jim Beam sucks:o(

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsemoll.blog.hu/api/trackback/id/tr171134164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a beela · http://napirokk.blog.hu/ 2009.05.20. 21:57:18

:-)fel se tudom sorolni mennyi emlékkép ugrik be a cigányutról:)
Blackjack,tüzes,Sheriff hatalmas albérlete,söröző a havanna mögöt(szégyen de elfelejtettem a nevét)Garay zsolti álom fityója,sexaction koncertek a lyukban,sing sing söröző,..........ect
szóval telitalálat ez a nóta mégha "diszkómetál" is.
Ja tom keifer egy isten,ill az egyik.

TomAce 2009.05.21. 06:38:46

a jolly joker sörözőre gondolsz?

a beela · http://napirokk.blog.hu/ 2009.05.23. 06:16:30

igen az az,most sajna eltünök egy jó hétre,mert balatonál melozom,ne irigyeljen senki:-(
süti beállítások módosítása