naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Leporolt tárgyaimon érintésed hallgat...

2012.11.27. 13:48 | TomAce | 6 komment

Mivel folyamatosan ezek a szerelmesdalos-posztok a legnépszerűbbek, egy ideje már gondolkoztam azon, hogy összeszedek pár dalt a szakítós témakörből is. A rockzene ebben is kitermelt pártucat zseniális dalt, az alábbi válogatás annyiban meglepő, hogy nem feltétlenül egyértelmű és agyonhallgatott számok kerültek bele. Nézzük, mely nóták azok, melyek, alkattól függően, segíthetnek átvészelni egy ilyen időszakot, vagy ajánlatos inkább messzire elkerülni őket - szerintem.

Először jöjjön a világfájdalom, melybe a szív is beleszakad, talán ez az első fázis:

Ezt követi a csendes beletörődés a megváltoztathatatlanba:

Végül, mikor már begyógyultak a sebek és szomorúan levontuk a kozekvenciákat, jöhet a szabadság-érzés is:

A bejegyzés trackback címe:

https://zsemoll.blog.hu/api/trackback/id/tr674926324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HoldViola · http://fiamma.blog.hu/ 2012.11.27. 22:19:59

Hát... Sorban: tiltott - tűrt - támogatott kategória szakítás után; legalábbis nálam. Jó lett volna az egészet átaludni szépet álmodva, hogy aztán felébredve már leglább a 3 stációnál tarthassak...:( Egészen pontosan ez az, am számomra "a megtett út.." kezdetű mondásnak az egyik cáfolta. A célból visszanézni se kellemes, hát még.
Az első számot nem hallgattam meg, így arról nyilatkozni nem tudok, de a másik kettő, főleg az utolsó nagyon szerethető - szerintem.

TomAce 2012.11.28. 08:08:07

@HoldViola: Ha el tudsz tőle vonatkoztatni, mindenképp ajánlom a Pearl Jamet is, legalább egy hallgatás erejéig. Én úgy kedveltem meg, nagyon-nagyon régen, hogy még nem igazán tudtam angolul, viszont szimplán a zene is nagyon eltalált. Azt azért már akkor is sejtettem, hogy nem egy vidám témáról van énekel Eddie Vedder...

HoldViola · http://fiamma.blog.hu/ 2012.11.29. 18:34:59

Meghallgattam és rájöttem, hogy hallottam is már valahol; film zenéje lett, vagy nem tom, de nagyon ismerős, most rugózhatok rajta, hogy honnan:) Majd próbálom megállni, hogy nekiálljak lefordítani, inkább kitalálok majd hozzá valami fájdalmasan szép történetet, és majd arra gondolok inkább, ha megint hallom.
Viszont találtam egy annyira tök kurva jó verziót belőle, ami csak egy szál zongora ének nélkül: www.youtube.com/watch?v=10313ayywcQ
Nem tudom megítélni szakmi alapokon, de laikusként teljesen oda vagyok tőle.

HoldViola · http://fiamma.blog.hu/ 2013.03.24. 20:21:10

Na és a nem várt utolsó utáni fázis? A gyógyultnak nyilvánítás utáni váratlan visszaesésre, mikor a hajótörött fuldokló csak sűllyed és sűllyed vissza egyre méyebbre, arra milyen zene való?:(

TomAce 2013.03.27. 09:05:24

@HoldViola: Pár album ilyen helyzetekre, a teljesség igénye nélkül, igazi stíluskavalkád képében:

www.youtube.com/watch?v=rH01cDNjpzk
www.youtube.com/watch?v=JMjJ-nwhLqw
www.youtube.com/watch?v=CXmGbQtcoyc

Emellett javallott kedvenc zenekar teljes diszkográfiájának rendszeres hallgatása is.

HoldViola · http://fiamma.blog.hu/ 2013.04.04. 18:10:06

@TomAce: Meghallgattam őket, többször is; leginkább a DM ragadott magával most. Köszönöm szépen!

Na és ha már a kedvenc zenekar említésre került, koncert mikorra várható?;)
süti beállítások módosítása