naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Heti csók XVII.

2013.09.29. 10:59 | TomAce | 2 komment

Újabb poszt, melyet a múlt heti lovesongos bejegyzéshez kapcsolódó kommentek ihlettek. Felvezetésképp csak ennyi:

"I heard somebody knockin' so I opened up the door
She wore a hat, shades, and a trench coat, wasn't wearin' that much more
She said she knew my secrets but I didn't have a clue
Then I saw those black lace panties and I knew that it was you"

Jó dolgok ezek... ;-)

A bejegyzés trackback címe:

https://zsemoll.blog.hu/api/trackback/id/tr705534363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2013.09.29. 12:11:46

Tizenöt évesen az első fiú, akivel kézen fogva sétáltam nagy Kiss rajongó volt. :) Persze akkor még inkább azt hazudtuk a többieknek, hogy már megvolt az első csók, csak hogy békén hagyjanak minket... De neki adtam nagyapám Kiss kazettáját, ha ő úgyis szereti, én meg nem. :P
Aztán 2,5 évvel később jött el az első csók ideje, és bevallom, megérte kivárni! :) Akkorra azért már eléggé nagy JBJ rajongó voltam, és felháborodottan vettem tudomásul, hogy nem tudok elmenni a koncertjükre, mert akkor van a kötelező osztálykirándulásunk. :(

HoldViola · http://fiamma.blog.hu/ 2013.10.01. 14:25:33

Annyiszor meghallgattam már ezt a számot az elmúlt két napban! Belegondoltam, hogy 1988-ban 9 éves voltam, úristen de régen volt, öregszem:) Az idő kerekét mégsem forgatnám vissza egy perccel sem, ezt a számot hallgatva sokkal inkább a szekrényben keresgélni lenne kedvem:)
süti beállítások módosítása