naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

I'm back

2009.06.17. 11:02 | TomAce | 1 komment

Ismét eltelt egy hosszabb időszak, hogy nem írtam neked, kedves Naplóm. Mentségemre legyen mondva, elég sűrű két-három hét áll mögöttem - így, sok minden más mellett, a zsémollra sem nagyon jutott időm.
No, de a lényeg, hogy igyekszem felvenni a fonalat, és ismét aktívabban posztolgatok - hacsak nem jön közbe megint valami:)
De, hogy a rockzenére tereljem a szót, rögtön egy nagyon jó hír: szeptember végén a Dieselben látható az újjáalakult Mr. Big, azt hiszem, ez minden rockfan számára ajánlott koncert. Emellett lassan kijön az új Europe és Gotthard lemez is, vagyis elég jól alakul majd az év második fele.
A szünet alatt egyébként eszembe jutott egy-két (szerintem legalábbis) elég jó téma, amiből a napokban poszt is lesz, magyarul nem tervezek most eltűnni ismét, I'll be back (erről jut eszembe, nem hittem volna, hogy a T3 után megint egy ilyen tré filmet csinálnak a T-sorozathoz, követelem vissza James Cameront a rendezői székbe! A Guns-os "poén" meg végképp gáz volt, szerintem...).

A bejegyzés trackback címe:

https://zsemoll.blog.hu/api/trackback/id/tr841190545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a beela · http://napirokk.blog.hu/ 2009.06.18. 20:19:08

a posztal együtt éni comback igaz a sérvem kijött mint állat igy botozom:(,a mr big kötelező,bár amikor futottak én nem voltam oda értük,de lehet hogy csak azért mert iszonytosan nyomták őket ama bizonyos sláger után,de még egy szó ha már a kötelezőknél tartunk HARDCORE SUPERSTAR!!!!!!!!!!!!!!!! (köszi gyugyó) valamikor összel az A38-on.aki ismeri az tudja miről irok aki nem annak meg forrón ajánlom,iszonyat nagy zene és iszonyat fazonok.Nem maiak five tuti korong van mögöttük érdemes rájuk tenni a fületeket

TOTTI COMBACK

hüséges olvasod:-)
süti beállítások módosítása