naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Ő, Ozzy

2012.09.23. 21:53 | TomAce | Szólj hozzá!

Nemrég olvastam el az Én, Ozzy című önéletrajzi könyvet. Pár éve jelent meg, de mindig húztam-halasztottam a megvételét, egészen mostanáig. Ugye, sokmindent lehetett eddig is hallani a Sötétség Hercegéről és valóban, a kötetben megtalálható az összes ismert és eddig nem hallott botrányos sztori. Bevallom, Ozzy közvetlen (és sokszor trágár, ezt azért tegyük hozzá) stílusa nagyban hozzájárult ahhoz, hogy jó haverként tekintsek rá az utolsó oldalak után. Akiket érdekel, hogyan lett egy birminghami munkáscsalád diszlexiás és hiperaktív gyerekéből stílusalapító legenda, hogy hogyan lehet túlélni negyven évnyi folyamatos önpusztítást - és mindezt olyan hangvételben előadva, mintha egy sör mellett beszélgetnél az illetővel, bátran tegyen egy próbát a könyvvel. 

Hétvégén láttam, hogy megjelent a Bízz bennem, a nevem Dr. Ozzy könyv is, melyben öreg barátunk ad tanácsokat a mindennapi élethez. Azt hiszem, heteken belül beszerzem azt is!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsemoll.blog.hu/api/trackback/id/tr64798338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása